Regulament

1. SCOPURI ŞI SARCINI

– Promovarea modului sănătos de viaţă;– Promovarea turismului;

– Promovarea tradițiilor și folclorului moldovenesc, gastromonia și cultura vinului;

– Popularea atletismului în Republica Moldova;

– Atragerea oamenilor la practicarea sportului şi la activitate fizică regulată pentru fortificarea sănătăţii.

 

2. ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA PURCARI WINE RUN

AO Clubul sportiv “Sporter”

Compania “Simpals”

 

3. DATA ŞI LOCUL DESFĂŞURĂRII WINE RUN

s. Purcari. La locul de start participanţii vor fi transportaţi cu un autobuz special, care se va porni din Chişinău (sectorul Râşcani, în faţa Circului) la ora 07:30.

Data şi ora: 3 Septembrie 2017, startul va fi dat la ora 10:00.

La cursă sunt admişi toţi alergătorii amatori și profesioniști.Participanţii la competiţie trebuie să cunoască statutul Regulamentului dat.

 

4. TAXA DE PARTICIPARE

Pentru a participa la cursă, alergătorilor li se oferă 2 tipuri de pachete:

Pachet Standard și Pachet Standard + Degustarea vinurilor și un prânz inclus.

Taxa de participare pentru Pachetul Standard – 300 lei

  • Taxa de participare pentru Pachetul Standard + degustare – 530 lei

 

5. PROGRAMUL COMPETIŢIEI

2 Septembrie 2017

10:00 – 18:00 – Eliberarea kit-urilor de start, în oficiul Sporter, str. Ion Neculce 5, et 3

 

3 Septembrie 2017

7:00 – Adunarea participanţilor înregistraţi la stația Circ

7:30 –  Pornirea autobuzelor spre Purcari

10:00 – Start

11:30 – Finiș

12:00 – Începutul degustaţiei (Pentru participanţii cu pachet corespunzător)

 

6. PARTICIPANŢII ŞI CONDIŢIILE DE PARTICIPARE

Vor putea participa toţi doritorii, cu vârsta peste 16 ani (începând cu anul naşterii 2001).

Înregistrarea va avea loc până la 2 septembrie 2017 (inclusiv) pe site-ul www.purcari.winerun.md

Înregistrarea (în limita locurilor disponibile) va fi posibilă pe data de 2 septembrie, în sediul organizației Sporter, str. Ion Neculce 5, et 3, de la orele 10:00 până la orele 18:00

Numarul de participanți este limitat: 300 de persoane.

Participanţii vor fi admişi la cursă în baza documentelor, prezentate comisiei de înregistrare în ziua primirii pachetului de start:

Acte de identitate, care confirmă vârsta participantului și care confirmă cetățenia  (este obligatoriu pentru toţi participanţii);

 

7. ÎNREGISTRAREA REZULTATELOR

Rezultatele participanţilor la cursa de 10 km vor fi înregistrate de un sistem electronic de cronometrare cu chipuri.

Resultatele conform cipurilor de cronometrare vor fi afișate următoarea zi după eveniment

 

8. PACHETUL DE START AL PARTICIPANTULUI

Participanţii la Wine Run vor primi un pachet de start al participantului, care va include:

  • –  Un tricou cu simbolurile Purcari Wine Run 2017
  • –  Număr de start .
  • –  Ruczac cu simbolica evenimentului
  • –  Un buletin informaţional
    –  Cip-ul de cronometrare*
  •     *Atenție! Sportivul primește chip-ul de crometrare odată cu kit-ul de start, semnînd declarația de răspundere. Chip-ul oferit pentru competiție este returnabil. Îndată cu finisarea cursei, sportivul este obligat să returneze chip-ul de cronometrare organizatorilor. În cazul pierderii sau detereorării chip-ului de cronometrare, sportivul este obligat să recupereze prețul chip-ului de 50 de euro

Pachetele de start vor fi distribuite pe data de 2 septembrie, în sediul organizației Sporter, str. Ion Neculce 5, et 3, de la orele 10:00 până la orele 18:00.

 

  1. 9. DREPTURI DE AUTOR

Prin inregistrarea in competitie, toti participantii vor autoriza automat organizatorii, inclusiv partenerii evenimentului, sa foloseasca si sa reproduca orice material sau declaratie video- audio continand imagini cu participantii la cursa de alergare sau nu. Organizatorii pot da aceste materiale unei terte persoane fara aprobarea participantilor; aceasta libertatea se poate exercita pe orice perioada de timp si este valabila pe plan international.

 

Adresa Clubului sportiv “Sporter”:

  • or. Chişinău, str. I. Neculce, 5,
  • tel.: +373 22 888 000, +373 79996985;
  • E-mail: info@winerun.md;