• Русский
    • Română
    • English

Регламент

Regulament Purcari Wine Run, ediția 2022


Regulamentul oficial privind organizarea și desfășurarea Ediției 2022 a

Competiției Purcari Wine Run 2022, organizat de către

Federația Sportivă Naţională de Triatlon din Republica Moldova


SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORII ȘI REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETIȚIEI

Competițiile  Federației Sportive Naţionale de Triatlon din Republica Moldova (FSNT), denumită în continuare „Competiție”, sunt organizate în scopul promovării triatlonului ca disciplină sportivă în masă și  susținerea triatloniștilor moldoveni, care participă la competițiile internaționale. Participanții la compentiții  sunt obligați să respecte termenii prezentului Regulament oficial al competițiilor (denumit în continuare „Regulament oficial”). Prin participarea la Competiție, participanții sunt de acord să respecte toate prevederile, termenii și condițiile acestui Regulament și legislația în vigoare a RM, prin  familiarizarea și semnarea Declarației pe proprie răspundere, pusă la dispozișie de către Organizatori în timpul înregistrării, precum și în ziua desfășurării evenimentului, la momentul  confirmării înregistrării. Coorganizatorul evenimentului este Asociația Obștească Clubul Sportiv Sporter (www.sporter.md)în parteneriat cu compania “SIMPALS” și cel mai popular panou de anunțuri din Moldova 999.md. 

Scopuri și obiective:

promovarea modului sănătos de viață;

îmbunătățirea abilităților sportive ale participanților;

identificarea celor mai puternici participanți în categoriile relevante;

- stabilirea contactelor amicale între amatorii și profesioniștii sportului.

– Promovarea turismului;

– Promovarea tradițiilor și folclorului moldovenesc, gastromonia și cultura vinului;

– Popularea atletismului în Republica Moldova;

– Atragerea oamenilor la practicarea sportului şi la activitate fizică regulată pentru fortificarea sănătăţii.


CAPITOLUL 2. PERIOADA ȘI ZONA DE DESFĂȘURARE A COMPETIȚIEI

Competiția v-a avea loc în  data de 03 septembrie 2022, la ora 16:00, în r-ul Ștefan-Vodă, s. Purcari.  

La locul de start participanţii vor fi transportați cu un autobuz special, care se va porni din Chişinău (sectorul Râşcani, în faţa Circului) la ora 12:00.

La cursă sunt admişi toţi alergătorii amatori și profesioniști. Participanţii la competiţie trebuie să cunoască statutul Regulamentului dat.



CAPITOLUL 3. DESFĂȘURAREA COMPETIȚIEI

Această competiție este destinată în mod egal copiilor, tinerilor și adulților, care vor concura pe distanțele stabilite de organizatori în dependență de vârstă și nivelul de pregătire sportivă.
Doritorii de a participa la competiție trebuie să acceseze pagina ”Înregistrare” pe site-ul oficial al evenimentului www.purcari.winerun.md înainte de termenul limită indicat. 

3.1. Modificarea traseului și anularea cursei.

În cazul condițiilor de vreme nefavorabile, organizatorii își rezervă dreptul de a modifica traseul, limitele de timp sau chiar de a stopa/anula/amâna competiția.

 În acest caz, participanții vor fi informați prin intermediul poștei electronice, iar informația mai detaliată va fi afișată pe site-ul competiției.

3.2. Programul competiției.

https://purcari.winerun.md/ro/shedule



CAPITOLUL 4. TAXA DE PARTICIPARE

Pentru a participa la cursă, alergătorilor li se oferă Pachet Standard.



Purcari Wine Run 10km: 

500 MDL (≈25 EURO) –  pînă la 10.08.2021

600 MDL (≈30 EURO) – începînd cu 11.08.2021 - 10.09.2021,

700 MDL (≈40 EURO) – începînd cu 11.09.2021 - 12.09.2021

Purcari Wine Run 21km: 

700 MDL (≈25 EURO) – pînă la 10.08.2021

800 MDL (≈30 EURO) – începînd cu 11.08.2021 - 10.09.2021,

900 MDL (≈40 EURO) – începînd cu 11.09.2021 - 12.09.2021

CAPITOLUL 5. ÎNREGISTRARE ȘI CONDIȚII DE PARTICIPARE

5.1. Participanții și condițiile de participare

Înregistrarea va avea loc până la 03 septembrie 2022 (inclusiv) pe site-ul www.purcari.winerun.md 

Vor putea participa toţi doritorii, cu vârsta peste 18 ani .

Numarul de participanți este limitat: 200 de persoane.

Participanţii vor fi admişi la cursă în baza documentelor, prezentate comisiei de înregistrare în ziua primirii pachetului de start:

Acte de identitate, care confirmă vârsta participantului și care confirmă cetățenia  (este obligatoriu pentru toţi participanţii);

 Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza înregistrarea unui participant din motive obiective. 



5.2. Pachetul de start al participantului

Participanţii la Wine Run vor primi un pachet de start al participantului, care va include:

  • –  Un tricou cu simbolurile Purcari Wine Run 2022;

  • –  Număr de start;

  • –  Cipul de cronometrare.

 *Atenție! Sportivul primește chipul de cronometrare odată cu kitul de start, semnând declarația de răspundere. Chipul oferit pentru competiție este returnabil. Îndată cu finisarea cursei, sportivul este obligat să returneze chipul de cronometrare organizatorilor. 

În cazul pierderii sau detereorării chip-ului de cronometrare, sportivul este obligat să recupereze prețul chip-ului de 50 de euro.

Pachetele de start vor fi distribuite pe data de 02 septembrie 2022, în sediulFSNT și A.O. SPORTER, str. Calea Orheiului 28/1, et. 2, de la orele 18:00 până la orele 21:00.


5.3. Retragerea din competiție

Dacă participantul decide să se retragă din competiție, taxa de participare NU îi va fi rambursată. În acest caz vă recomandăm să găsiți un înlocuitor, cu posibilitatea de transmitere a kitului de participare.

5.4.  Înregistrarea rezultatelor

Rezultatele participanților la cursa de 10 km vor fi înregistrate de un sistem electronic de cronometrare cu chipuri.

Rezultatele conform cipurilor de cronometrare vor fi afișate următoarea zi după eveniment.

 







5.5. Metode de achitare

Purcari Wine Run 10km: 

500 MDL (≈25 EURO) –  pînă la 10.08.2021

600 MDL (≈30 EURO) – începînd cu 11.08.2021 - 10.09.2021,

700 MDL (≈40 EURO) – începînd cu 11.09.2021 - 12.09.2021

Purcari Wine Run 21km: 

700 MDL (≈25 EURO) – pînă la 10.08.2021

800 MDL (≈30 EURO) – începînd cu 11.08.2021 - 10.09.2021,

900 MDL (≈40 EURO) – începînd cu 11.09.2021 - 12.09.2021

5.5.1. Achitarea taxei de participare pentru persoanele fizice:

Achitarea taxei de participare poate fi efectuată online, prin intermediul cardului Visa, Master Card sau Raduga, prin intermediul terminalului (QIWI, Run Pay MMPS), sau în numerar la sediul organizatorului. Informația mai detaliată despre metodele de achitare este accesibilă pe pagina oficială a evenimentului www.sporter.md.  

5.5.2 Achitarea taxei de participare pentru persoanele juridice:

Persoanele juridice pot achita taxa de participare prin transfer sau card bancar. Pentru a solicita cont de plată pentru participare, persoana juridică trebuie să se  înregistrați online toți angajații care doresc să participe la competiție prin intermediul formularului disponibil pe www.sporter.md., selectând metoda de achitare prin numerar. 

După ce toți participanții din partea persoanei juridice sunt înregistrați, se va expedia un e-mail pe adresa event@sporter.md cu datele de identificare a companiei și lista participanților cu distanțele alese. După ce contul de plată va fi achitat, organizatorii vor confirma înregistrările participanților din lista companiei, integral.



CAPITOLUL 6. CONDIȚII ADMINISTRATIVE

6.1 Condiții administrative (pe timpul curselor)

Organizarea evenimentului revine FSNTși după caz co- organizatorilor care  care se ocupa de organizarea evenimentului.

Participantii care renunta la curse pe parcursul evenimentului sunt rugati sa se prezinte in zona Start/Finish pentru a anunta arbitrul de traseu din acea locatie despre acest abandon.

Competitia va beneficia de asistenta medicala pentru cazuri de accidentari care se va afla in apropierea zonei de Start/Finish.

6.2. Condiții administrative exceptionale

In caz de situatii exceptionle care împedică desfășurarea in siguranta a evenimentului (ex: conditii meteo extreme), evenimentul va fi amanat sau chiar anulat.

In cazul amânării evenimentului, taxele de participare nu sunt returnabile.

In cazul anularii evenimentului participantii vor primi kitul de participare integral, inclusiv și taxa de participare achitată conform prezentului Regulament.

6.3. Condiții administrative (generale)

In conformitate cu prezentul Regulament, Organizatorii vor face publice datele cu privire la  câștigători si premiile acordate in cadrul acestei Competitii. Lista castigatorilor va fi publicata dupa eveniment in maxim 7 zile pe site-ul oficial.

Organizatorii se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal ale participantilor/castigatorilor la prezenta Competitie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament, al declaratiei participantilor pe propria raspundere si legislatiei in vigoare.

Participanților le este interzisa aruncarea oricăror resturi, gunoaie in zona de desfășurare a competitiei sub sanctiunea descalificarii din competitie. Aceștia vor putea folosi fie cosurile de gunoi amplasate pe traseu sau sacii menajeri pusi la dispozitie de catre organizatori in zona de Start/Finish. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului eliminarea deseurilor si depunerea acestora in zonele special amenajate.

Este interzisa participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor bauturi alcoolice/droguri sau care se afla sub influenta acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru socuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru actiuni violente sau de tulburare a desfasurarii normale a evenimentului. Persoanele care vor încălca aceste prevederi vor fi îndepărtate din zona evenimentului de catre organizatori, cu ajutorul organelor de drept, daca va fi cazul.

Organizatorii isi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data începerii competitiei cu obligația de a anunța modificările intervenite pe site-ul oficial si la locul de desfasurare a competitiei.

6.4. Puncte de hidratare.

În conformitate cu regulamentele internaționale,pe traseu va fi amplasate câte un punct de hidratare (apă plată, fructe), cât și în zona de Start/Finiș. La sosire, toți participanții vor beneficia de apă plată, fructe, și după caz băuturi energizante. Participanții sunt rugați să arunce sticlele și paharele de plastic în zonele apropiate punctelor de hidratare pentru a înlesni procesul de curățenie.

6.5. Prim ajutor –Ambulanță.

Punctele de Prim Ajutor vor fi asigurate de o ambulanță, pusă la dispoziție de către organizatori. Aceasta va fi poziționată în zona de Start/Finiș sau în alte zone, în funcție de necesitate. În cazul accidentării alergătorilor, arbitrii de pe traseu vor anunța serviciul de ambulanță, care se va deplasa imediat spre participant pentru a-i acorda ajutor. Alergătorii care s-au retras din cursă sunt rugați să anunțe organizatorii despre retragerea sa. 

6.6. Alte condiții.

Eventualii susținători ai participanților (membri de familie, prieteni) pot rămâne în vecinătatea traseului, dar în afara traseului, având grijă să nu împedice desfășurarea normală a evenimentului. Circulația rutieră va fi sistată, în măsura posibilității pe durata desfășurării competiției pe toate traseele.

Organizatorul va asigura la eveniment

– asistența medicală;

– echipaj de poliție, conform prevederilor prezentului regulament.



SECȚIUNE 7. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Angajamentul nostru fată de confidentialitate

Depunem eforturi pentru a proteja website-ul, serviciile şi utilizatorii noştri impotriva accesului neautorizat sau a modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate a informaţiilor pe care le deţinem.

Nu vom divulga/vinde niciodată unor terți neautorizați informații confidențiale și ne vom asigura prin mijloacele care ne stau la dispoziție că aceste informații sunt în siguranță.

Ce fel de date cu caracter personal culege organizatorul?

Prin formularul de inscriere organizatorul colectează urmatoarele date personale: nume, prenume, data nașterii, sex, e-mail, telefon, serie și nr. buletin de identitate, IDNP și adresa de domiciliu.

Unde se stochează toate aceste informații

Informațiile din formularul de înscriere se stochează în baza de date a organizatorului.

Pentru ce se folosesc datele?

Datele personale din formularul de înscriere se folosesc în următoarele scopuri:

alocarea de către organizator pentru participant a unui loc în competiție;

completarea automată a declarației pe proprie răspundere, pe care  participantul trebuie să o semneze.

furnizarea prin email a informațiilor utile privind ediția curentă și cele viitoare ale competiției;

încadrarea automată a participantului la categoria sa de vârstă.

Cine are acces la aceste date?

La aceste date are acces doar organizatorii -  AO FNTRM și A.O. Clubul Sportiv “SPORTER”.


 SECȚIUNEA 8. MĂSURI PREVENIRE ȘI PROTECȚIE PRIVIND COVID-19

8.1. Organizatorii evenimentului o să întreprindă  toate măsurile de precauție asociate cu răspândirea COVID – l9, ca să asigure siguranța participanților.

8.2. Organizatorii o să refuze participarea sportivilor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree, dureri în gât, precum și febra mai mare de 37,3 C).

8.3. Participanții la competiție vor fi admiși la cursă pe baza actelor de identitate, însoțite de o declarație pe proprie răspundere pentru nerespectarea normelor sanitar – epidemiologice și a măsurilor de prevenire a infecției COVID – l9, semnate de participant și depusă în ziua primirii pachetului de start. Ei se obligă să respecte, la fel ca și organizatorii evenimentului,  normele sanitar – epidemiologice și măsurile de prevenire a infecției COVID – l9, inclusiv ce reiese din ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării nr. 664 din 14 iulie 2020 și Hotărârea nr. 54 din 29.04.2021 a Comisiei Naționale Extraordinare de Sănătate Publică, precum și alte instrucțiuni aprobate de către Ministerului Educației, Culturii și Cercetării privind organizarea competițiilor sportive

8.4. Accesul persoanelor (sportivi, antrenori, medic, servicii mass – media, reprezentații ordinii și securității publice, pompieri) în corturi de înregistrare fără mască de protecție este interzisă. Masca trebuie purtată astfel încât aceasta să acopere atât gura cât și nasul. Purtarea măștii de protecție și dezinfectarea mîînilor este obligatorie pentru toți participanții la eveniment.

8.5. Asigurarea sănătății tuturor participanților la activitatea sportivă, procesul competițional reprezinte obiectivul prioritar al organizatorilor, care se obligă să asigure pe toată perioada petrecerii evenimentului materialele dezinfectante necesare în toate etapele evenimentului.

8.6. Fiecare sportiv va folosi pe perioada evenimentului doar obiecte personale (ex. prosop, sticlă de apă, echipament sportiv, etc.). Se interzice schimbul de obiecte personale.

8.7. Toate elementele folosite de mai multe persoane inclusiv materialele și echipamentele sportive  vor fi dezinfectate periodic (odată la 3 ore) cu produse dezinfectate și bioacide, autorizate în acest scop.

8.8. Accesul spectatorilor la zonele de start, finiș,  zona relax a competiției este interzis.



SECTIUNEA 9. DATE DE IDENTIFICARE ȘI BANCARE.

  • A.O. Federația Sportivă Națională de Triathlon din RM

  • Sediul în mun. Chișinău, str. Calea Orheiului 28/1, MD-2059

  • Program de lucru:

  • Luni-vineri de la 09:00 -18:00;

  • Pauza de masă 12:00 -13:00 / 13:00 -14:00;

  • Zile de odihnă: sâmbăta și duminică.

  • Banca:  BC “Victoriabank” S.A., fil.3,

  •  mun. Chișinău BIC:  VICBMD2X416

  •  IBAN:  MD93VI02224030000556MDL

  • telefon: +377 22-888-000

  • e-mail: event@sporter.md

  • site: www.sporter.mdhttps://ftrm.md/ru/

  • Președinte – Dmitri VOLOȘIN

  • Persoane de contact:

  • + 373 76769990 – Ina Iurașco

  • Număr de urgență pe durata evenimentului:  079996942